Klíčové odpovědnosti na této pozici:
- Vystavování objednávek materiálu a jejich následná evidence
- Komunikace a sledování plnění objednávek a provádění operativních opatření k zajištění ohrožených dodávek
- Podílení se na hodnocení dodavatelů a podporování jejich rozvoje sjednávání kupních smluv (cenová jednání, snižování nákladů, platební a dodací podmínky atd.)
- Vedení poptávkových a výběrových řízení dodavatelů
- Vyhledávání nových dodavatelů
- Udržování optimální hladiny zásob k zajištění plynulého chodu výroby a prodeje
- Spolupráce na inventurách
- Kontrola správnosti dodavatelských faktur
- Spolupráce při řešení reklamací
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Odolnost vůči stresu
- Znalost automotive výhodou, ne podmínkou
- Aktivní znalost anglického jazyka nutná
- Znalost MS Office, aktivní znalost MS Excel
- Znalost HELIOS výhodou
- ŘP sk. B
Nabízíme:
- Zajímavou práci v zázemí velké společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení závislé na praxi a kvalifikaci
- Přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
- Možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
- Zaměstnanecké benefity: dotované stravování, možnost dalšího vzdělávání v AJ, 5 týdnů dovolené, věrnostní prémie, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, firemní rekreační zařízení, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky, zvýhodněné půjčky
- Místo výkonu práce: Zlín, tř. Tomáše Bati 283
- Nástup ihned
Pokud splňujete naše požadavky a tato pracovní příležitost Vás opravdu oslovuje, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis co nejdříve na adresu: personalista@zliner.cz
Jana Kočařová
personalista
+420 734 233 466