Klíčové odpovědnosti na této pozici:

  • Vystavování objednávek materiálu a jejich následná evidence
  • Komunikace a sledování plnění objednávek a provádění operativních opatření k zajištění ohrožených dodávek
  • Podílení se na hodnocení dodavatelů a podporování jejich rozvoje sjednávání kupních smluv (cenová jednání, snižování nákladů, platební a dodací podmínky atd.)
  • Vedení poptávkových a výběrových řízení dodavatelů
  • Vyhledávání nových dodavatelů
  • Udržování optimální hladiny zásob k zajištění plynulého chodu výroby a prodeje
  • Spolupráce na inventurách
  • Kontrola správnosti dodavatelských faktur
  • Spolupráce při řešení reklamací

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Odolnost vůči stresu
  • Znalost automotive výhodou, ne podmínkou
  • Aktivní znalost anglického jazyka nutná
  • Znalost MS Office, aktivní znalost MS Excel
  • Znalost HELIOS výhodou
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • Zajímavou práci v zázemí velké společnosti
  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na praxi a kvalifikaci
  • Přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
  • Možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
  • Zaměstnanecké benefity: dotované stravování, možnost dalšího vzdělávání v AJ, 5 týdnů dovolené, věrnostní prémie, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, firemní rekreační zařízení, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky, zvýhodněné půjčky
  • Místo výkonu práce: Zlín, tř. Tomáše Bati 283
  • Nástup ihned

Pokud splňujete naše požadavky a tato pracovní příležitost Vás opravdu oslovuje, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis co nejdříve na adresu: personalista@zliner.cz

Jana Kočařová
personalista
+420 734 233 466

‹ Zpět na přehled