Klíčové zodpovědnosti na této pozici:
- vystavování objednávek materiálu a jejich následná evidence
- komunikace a sledování plnění objednávek a provádění operativních opatření k zajištění ohrožených dodávek
- podílení se na hodnocení dodavatelů a podporování jejich rozvoje sjednávání kupních smluv (cenová jednání, snižování nákladů, platební a dodací podmínky atd.)
- vedení poptávkových a výběrových řízení dodavatelů
- vyhledávání nových dodavatelů
- udržování optimální hladiny zásob k zajištění plynulého chodu výroby a prodeje
- spolupráce na inventurách
- kontrola správnosti dodavatelských faktur
- spolupráce při řešení reklamací
Požadujeme-odborné znalosti a dovednosti:
- SŠ/VŠ vzdělání
- odolnost vůči stresu
- znalost automotive výhodou ne podmínkou
- aktivní znalost anglického jazyka – nutná
- znalost MS Office, aktivní znalost MS Excel
- znalost Helios výhodou
- ŘP skupina B
Nabízíme:
- zajímavou práci v zázemí velké společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení závislé na praxi a kvalifikaci
- přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
- možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity: dotované stravování, možnost dalšího vzdělávání v AJ,
5 týdnů dovolené, věrnostní prémie, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, rekreační zařízení, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky, zvýhodněné půjčky
- místem výkonu práce Zlín, tř. Tomáše Bati 283
- nástup ihned
Pokud splňujete naše požadavky a tato pracovní příležitost Vás opravdu oslovuje, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis co nejdříve na adresu: personalista@zliner.cz
Jana Kočařová
personalista
+420 734 233 466